Můj příběh

Hana MüllerováMůj příběh

V marketingu se propojují moje největští zájmy – psychologie, sociolgie a behaviorální ekonomie.

Baví mě pomáhat lidem a hledat cesty, jak měnit svět k lepšímu. 

Co jsem se naučila ve škole

Vystudovala jsem obchodní akademii v rakouském Laa an der Thaya a poté sociologii a kulturní antropologii na FSV UK. Zabývala jsem se výzkumem hackerských komunit v době, kdy Internet teprve vznikal.

Škola mi dala všeobecný přehled a touhu dělat věci perfektně. Často se dnes říká, že škola v dětech tlumí radost z učení a nepodporuje jejich zvídavost. Souhlasím, že současné školy často nejsou ideálním místem pro rozvoj kreativity. Ale mě učení navzdory tomu vždy bavilo a baví dodnes. 

Sociologii považuji za ideální výchozí bod pro marketing. Umožňuje chápat věci v širokých souvislostech, dává osvědčené nástroje pro pochopení fungování trhu a učí myslet originálním a kreativním způsobem. Oslovují mě Masarykovy ideály humanity. Věřím, že je v dnešní době budeme schopi naplňovat, díky technologickému pokroku i touze lidí po osobním růstu.  

Team Baby OfficeCo jsem se naučila v práci

Vždy mě bavilo objevovat nové věci a začínat nové projekty. Během vysoké školy jsem spoluzaložila grafické studio. Naučila jsem se s grafickými programy, sázela jsem časopisy, navrhovala letáky a další tiskoviny. Když začal internet, s nadšením jsem se vrhla na novou platformu a spoluzaložila internetovou agenturu Informica. Naučila jsem se vytvářet webové stránky, analyzovat jejich návštěvníky a přivádět další. S rozvojem internetu přišla spousta dalších příležitostí, čemu se v rámci on-line marketingu věnovat.

Pro mě to byl copywriting seo (search engine optimization), tedy optimalizace stránek pro vyhledávače. V této činnosti se spojuje moje analytická mysl s kreativní duší. Píši texty, které baví čtenáře a vyhledávače je dobře indexují.

V roce 2009 se mi narodila druhá dcera a já měla v plánu věnovat se jí naplno, ale nechtělo se mi úplně opouštět svět byznysu. Proto jsem iniciovala založení projektu Baby Office. Původně coworkingové centrum pro rodiče se povedlo úspěšně transformovat do eventové agentury zaměřené na rodinné akce.

Naučila jsem se řídit firmu, motivovat lidi, pracovat s dotacemi, oslovovat velké klienty, psát poutavé texty, hledat příležitosti k rozvoji a posouvat celý byznys dopředu.

Co mě inspiruje

Loni jsem objevila svět TEDx Talků. S nadšením sleduji, kam se posunula psychologie, ekonomie a jaké poznatky přináší neurověda. V krátkých motivačních videích nacházím inspiraci pro sebe i svůj byznys.

Stále se pídím po nových informacích. Čtu psychologickou literaturu, zajímám se marketing, poslouchám webináře, chodím na konference. A stále před sebou mám dlouhý seznam toho, co se chci naučit.

Všechny svoje zkušenosti, znalosti a kontakty propojuji a hledám pro své klienty to nejlepší řešení, jak dosahovat stanovených cílů. 

Hana v DoksanechRodina, zábava, volný čas

Disciplína, strukturovanost a organizace času se mi skvěle osvědčuje i v rodině. Řídit rodinu jako firmu sice není možné, ale mnohé znalosti se dají aplikovat i při výchově dětí a organizaci domácnosti. Baví mě vidět, jak se děti posouvají, jak rostou nejen fyzicky, ale i duševně.

Kromě rodiny věnuji hodně času sobě. Alespoň dvakrát do roka si dopřeji pobyt sama se sebou, jezdím do kláštera do Doksan, do kolínského kláštera nebo někam do přírody. Pravidelně cvičím, medituji a zdravě jím. Pomáhá mi to udržet se v dobré mentální i fyzické kondici.

Ráda čtu, vedle odborné literatury hlavně historické romány. V poslední době jsem si oblíbila dokumenty na Netflixu. 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial